vrijdag 6 december 2013

Alle manieren van sexdating in Alkmaar

Sexdating in de regio Alkmaar
Wanneer je opzoek bent naar sexdating in de provincie Noord holland. Dan is het zonder de juiste aanpak echt zoeken naar een naald in een hooiberg. Sexdaten kan om heel veel redenen als zeer praktisch worden ervaren mits je natuurlijk weet hoe je het aan moet pakken. Middels deze informatieve Sexdate blog gaan wij jou een haar fijn uitleggen hoe o.a. ik zelf een heerlijk leven heb vol met sexdates!

Even mij zelf voorstellen:
Mijn naam is Ilse, ik ben een iets wat verlegen vrouw, maar weet wel exact wat ik wil. Omdat ik al sinds mijn jonge jaartjes last had van kriebels, waar ik ook kwam, wist ik dat ik naast mijn lieve vriend  met zeker een aardig hoog libido niet genoeg had van mijn aantrekklingen tot erotiek en sex. 

Fase 1: Fantaseren:
In deze fase was ik dus net afgestudeerd, gezien mijn vriend overdag werkte terwijl ik nog geen baan had was ik dus een huisvrouw. Overdag had ik vaak niks te doen, waardoor ik hele dagen door bracht te samen met mijn groeiende collectie sex toys die ik allemaal met een fikse korting online had gekocht via Club sex store.nl ( ruim 30% korting ).

Omdat ik bij thuiskomst van mijn vriend die vaak moe was toch niet aan veel sex kon komen, ging ik een stukje verder. Overdag zat ik nu wel eens gratis te sexcammen via Bonga cams. Via dit portaal kon ik zolang ik zelf geil was heerlijk chatten met andere geile mannen maar ook koppels en vrouwen.

Fase 2: Op onderzoek uit voor meer sex in Alkmaar:
In deze fase, had ik nog altijd niet genoeg sex in mijn leven, ik werd overdag lid op enkele Dating websites via Dating websites vergelijken, gezien ik al snel door had dat dit wederom erg langdradig zou worden ben ik hier naar ongeveer 1 weekje proberen mee gestopt.

Er zat voor mij toen niks anders op ik werd lid op een erotische dating website waar ook veel mannen, vrouwen en stellen uit de omgeving Alkmaar lid waren. Dit was echt het beste wat mij dit jaar was overkomen. Omdat ik er zelf ook best goed uit zie; mooie stel borsten, slechts een klein buikje en een mooie glad geschoren middel grote snee! Ik viel goed in de smaak, ik kreeg veel online sexcontacten met stuk voor stuk hele aardige en sociale mannen. Deze mannen waren van rond mijn leeftijd maar soms ook een stuk ouder. Gezien het deze eerste week enkel bij gezellige tot zeer intieme sex gesprekken bleef liet ik mij hier lekker in weg gaan.

Een week later, ging mijn vriend op een maandag herinner ik mij weg naar het werk, 2 uur later stond er een man voor de deur, waarmee ik zou gaan sexdaten'. Dat hij kwam opdagen schrok ik natuurlijk wel even van. Ik deed de deur open en sleepte hem letterlijk naar binnen. Ik vertelde hem dat ik dit nog nooit eerder had gedaan en dat hij zijn zaakje maar snel in mij moest steken, nadat hij natuurlijk een xxl comdoom om zijn gigantische grote penis had gedaan. Wat waren deze 10 minuten hefitg. Hierna nog even koffie met hem gedronken waarna hij zelf aangaf hij wederom na huis te moeten gaan, zijn vrouw wachte namelijk op hem voor het middag eten.

Fase 3: Erkenning, en het leven van een sex rijk leven:
Enkele weken later had ik om de paar dagen een sexdate. Ik had zo vaak vaker sex dan ik mijn mag uberhaupt sprak. Ik stond nu voor een keuze. Wilde ik dit leven vol met sex partners aan houden. Ging ik dit dubbel leven geheimhouden. Of ging ik zowel mijn relatie al mijn leven vol met seksdates op het spelzetten. Gezien mijn vriend de kost voor ons verdiende zodat ik lekker overdag keer op keer vreemd kon gaan.

Ik heb mij vriend hier uiteindelijk mee geconfronteerd hieruit bleek dat hij ook maar parttime werkt en er ook een vriendin op na hield. 

Het vreemdgaan heeft in dit geval onze relatie echt goed gedaan! Wij zijn inmiddels getrouwd en houden er een open sex relatie op na! Soms trio of kwartet maar vaak neuken wij niet wetende van elkaar met andere! Bij thuis komst vertellen wij er dan geile verhalen over.

Tot zover mijn sexleven in Alkmaar! Ben je ook toe om jou sexdate gehalte flink op te krikken! Ben je het zat dat je slechts 3x per week sex krijgt! Wordt je niet vaak genoeg genomen! Of mag je jou vriendin tegen je eigen verlangen in niet in het kontje neuken! sexdating in Alkmaar bied de oplossing voor bijna elk stil verlangen.

Nieuw Anus bleken thuis!
Sterwit is de anaal bleek sensatie van nederland. bestel het product anoniem online. Voor mensen uit de regio Alkmaar extra korting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten